niedziela, 31 stycznia 2016

Ryba aromatyczna, pieczona


 

Wielka moc świeżych ziół. Rybka wyszła bardzo aromatyczna.

Potrzebujemy:
- filet z dowolnej ryby, u mnie dorsz
- świeże zioła
- pomidorki koktajlowe
- pomidorki suszone
- czosnek
- oliwa + przyprawy

Rybę umyłam, osuszyłam i marynowałam przez godzinę w sosie: 2 łyżki sosu teriyaki, 2 łyżki sosu sojowego, 2 łyżki soku cytrynowego, 2 łyżki oleju sezamowego.

Po wyjęciu z marynaty ułożyłam w naczyniu ceramicznym, wysmarowanym olejem sezamowym, w którym uprzednio ułożyłam kilka rozciętych pomidorków koktajlowych, rozcięte ząbki czosnku, gałązki rozmarynu i tymianku oraz kilka suszonych pomidorów.

Rybkę umieściłam w nagrzanym piekarniku i piekłam 25 minut w 180°C.

Uwielbiam takie klimaty!

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj